sobota, 23 marca 2013

Poradnik makijażowy 1#

Hej, dzisiaj wzięłam się za poradnik makijażowy, który już dawno obiecałam sobie zrobić :)
Przejdźmy do sedna.

Na początku ustawcie łysą lalkę lub fryzurkę,która nie będzie nachodzić na oczy naszej doll a ni nic innego. Ja wybrałam takiego nieprzeszkadzającego koka. Jeśli chcecie pocieniować brwi ustawcie kolor czarny i krycie mniejsze niż 100%.  Żeby doll wyglądała realniej możecie ustawić białe "plamy" na policzkach, chyba, że jest murzynką. Resztę wybierzcie sami i przejdźcie do działania! :)

1. Makijaż oczu + brwi


Namalujcie pomarańczowym eyelinerem kreski na oczach. Ważne jest by nie były one za długie tylko takie jak na zdjęciu wyżej.

Dolną część oczu pomalujcie eyelinerem w kolorze
bardzo jasnego pomarańczu.

Kąciki oczu pomalujcie białą kredką lub eyelinerem.

Brwi pomalujcie czarną kredką tak jak na zdjęciu powyżej.

2. Policzki

Kości policzkowe pomalujcie brzoskwiniowym pudrem.

Następnie muśnijcie jasno pomarańczowym pudrem.
 
3. Usta

Dwa razy pomalujcie usta pomarańczową szminką.

Następnie raz pomalujcie usta brzoskwiniową szminką.

Efekt końcowy:

Mam nadzieję, że się spodobało :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz